צרו קשר!

אנא מלאו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר בהקדם!

    ניקוי חלונות מרפסת

    מנקה חלונות מרפסת

    ניקוי חלונות מרפסת נדרש אחת לתקופה. תדירות הניקוי תלויה במיקום הבית ובכמות הלכלוך ואבק המצטברת על הזגוגיות, המסילות והמשקופים. יש צורך לנקות באמצעים מיוחדים וחומרי ניקוי איכותיים אשר ישאירו חלון מבריק. ניתן להזמין שירות על בסיס קבוע או מזדמן. חברת "דלתא קלין – ניקוי חלונות וספות" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    ניקוי חלונות מרפסת – בשיטות מיוחדות

    ניקוי חלונות מרפסת נעשה על ידי עובדים המתמחים בכך. הם משתמשי במגבים מיוחדים המשאירים חלון מבריק ונוצץ. התהליך כולל התזת מים עם חומרים המסירים אבק, שומנים וכיוצא בזה ומריחתם באמצעות מטליות או ספוגים מיוחדים על הזגוגיות. לאחר מכן, מסירים את המים באמצעות מגב מיוחד. במקומות גבוהים הוא מותקן על מוטות טלסקופיים המסוגלים להגיע עד ל 20 מטר. המגב בנוי כך הוא מגיע גם לפינות ולקצוות. השיטה הזאת מהירה ואין צורך לנגב אחר כך את הזגוגית. לכל היותר, יהיה ניגוב קל של שאריות מים מקצוות הזגוגיות באמצעות סמרטוטי מיקרופייבר שאינם שמשאירים סימנים. המנקה ידאג תחילה לשאיבת אבק מהמסילות ולניגובם וכן, לשטיפת המשקופים. ניקוי משלים יהיה לתריסים לסוגיהם. כל שלב בתריס יזכה לתשומת לב. הרשתות יוסרו וניקויים ייעשה באמבטיה או בחצר באמצעות זרם מים.

    עבודה בטיחותית

    מנהל החברה או העבודה, יצייד את עובדיו באביזרי בטיחות אישיים ואחרים. כל ניקוי המוגדר כניקוי בגובה ייעשה בתנאי בטיחות מקסימאליים. הכוונה לשימוש באביזרים כמו סולמות בטיחותיים, פיגומים, מנופים וכדומה. למקומות שאין להם גישה מתוך הבית ולבעייתיים ומסוכנים אחרים יצוידו העובדים ברתמות הרותמות אותם ואינן מאפשרות להם ליפול לאחר אובדן שיווי משקל. הניקוי יהיה יעיל גם פנימית וגם חיצונית.

    ניקוי חלון מרפסת

    מומלץ לקבל שירות מחברת "דלתא קלין – ניקוי חלונות וספות". מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר, המגיע מביצוע עבודות מקצועיות ללקוחות רבים לאורך השנים. ברשותם תשתית מעולה הכוללת את כל הציוד הנדרש לעבודות אלו, וכן, עובדים מיומנים היודעים לבצע את כל סוגי הניקיון הנדרשים הללו. הם ישמחו לספק שירות לכל לקוח נזקק – חדש או חוזר כאחד.

    ניקוי חלונות מרפסת שמש

    ניקוי חלונות מרפסת שמש

    ניקוי חלונות מרפסת שמש, אמור להיעשות אחת למספר חודשים. העיתוי נקבע על פי מיקום הבית, החשוף לזיהום מהאבק שבאוויר, ומתבצע על ידי עובדים מקצועיים הנעזרים באמצעי ניקוי מתאימים. השירות כולל גם ניקוי משקופים ותריסים. חברת "דלתא קלין – ניקוי חלונות וספות" עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

    ניקוי חלונות מרפסת שמש – רק עם מומחים

    ניקוי חלונות מרפסת שמש, נעשה בעיקר באמצעות מגבים מיוחדים. הניקוי מתחיל בשאיבת אבק מהמסילות באמצעות שואב אבק בעל אביזר קצה דק המגיע לכל פינה בהם. בנוסף, ניקויים וניקוי המשקופים באמצעות חומרים דטרגנטים. ניקוי תריסים יסודי ייעשה כאשר כל שלב בתריס ינוקה היטב. ניקוי הזגוגיות מתחיל לאחר שמתיזים מים מהולים בחומרים מיוחדים בעלי יכולת הברקה. לאחר מכן, מתחילים לשפשף בעדינות כתמים עקשניים באמצעות ספוג או מטלית רכה, כך, ללא חשש כי אלו הם חומרים שאינם גורמים שריטות לחלון. לאחר מכן, מעבירים את המגב באבחה אחת המותירה את החלון נקי ומבריק. אין צורך לעבור אחר כך עם מטליות אלא רק לנקות שאריות סימנים בקצוות. עושים זאת על ידי סמרטוטים מחומר מיקרופייבר שאינם משאירים סימנים. למקומות גבוהים של עד 20 מטר מגיעים עם טלסקופים אליהם מחוברים המגבים. כך יימנע השימוש בסולמות, בפיגומים, במתקני הרמה ובמנופים.

    בטיחות

    הבטיחות מאפיינת שירותים אלו, שלעיתים, נעשים בגבהים. העובדים יסתייעו במתקני הרמה בכל מקום בו לא תהיה גישה לחלון מהקרקע. בנוסף, הם יצוידו ברתמות לקשירתם בעת עבודה בגובה. אלו נועדו למנוע נפילה בעת אובדן שיווי משקל. הם גם מותירים את שתי הידיים לפעולה נוחה. כך הופכת העבודה למהירה ויעילה. השימוש במתקנים אלו חוסך רבות לחברה והחיסכון מתגלגל אל הלקוחות ומתבטא במחירים הסופיים.

    שירות מקצועי

    מומלץ לקבל שירות מקצועי מחברת "דלתא קלין" – ניקוי חלונות וספות בעלת המוניטין. הוא מקיף וכולל ייעוץ, מחירים נוחים, עמידה בלוחות זמנים וניקוי איכותי. מנהלי החברה  הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיע ממתן שירות ללקוחות רבים לאורך השנים. העבודות ניתנות לפרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור, לבתי מלון וללקוחות נוספים הנזקקים לו.

    ניקוי חלונות מרפסת שמש במחיר ללא תחרות

    ניקוי חלונות מרפסת מחיר

    ניקוי חלונות מרפסת מחיר נקבע על פי כמות העבודה והשעות שיש להקדיש לה. חלונות מלוכלכים המקבלים טיפול אחרי תקופה ארוכה, ידרשו זמן רב יותר מאשר אלו המתוחזקים על בסיס חודשי או, אפילו, דו חודשי. העבודה מתבצעת על ידי עובדים מיומנים הנעזרים בציוד ניקוי מתקדם ובחומרי ניקיון איכותיים. השירות כולל גם ניקוי משקופים ותריסים. חברת "דלתא קלין – ניקוי חלונות וספות" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    ניקוי חלונות מרפסת מחיר נוח והוגן

    ניקוי חלונות מרפסת מחיר ישקף את מספר שעות העבודה המוקדשות לניקוי, את האמצעים בהם משתמשים דוגמת מתקני הרמה, סולמות מיוחדים ועוד. העבודה מתבצעת באמצעות מטליות וספוגים, הרוחצים את השמשות, חומרי ניקוי מתאימים ועם מגבים וסמרטוטים המותירים אותו נקי ומבריק. התהליך מתחיל במריחת והתזת המים בהם מהולים דטרגנטים מסירי שומן ואחרים עם חומרים מבריקי זגוגיות. לאחר מכן, מעבירים את המגב בפעם אחת על הזגוגית מה שמותיר אותה יבשה, ומבריקה. את שאריות המים בקצוות מנגבים עם מטליות מיקרופייבר שאינן משאירות סימנים. אין צורך להעביר את המטליות על הזגוגית הנקייה עצמה. כך עובדת השיטה ביעילות ראויה לציון. הניקוי מתחיל, בעצם, עם ניגוב המשקופים, שאיבת אבק מהמסילות וניקויים היסודי. לאחר הטיפול ייראה היטב הנוף מחלון המרפסת.

    ניקיון חלונות מרפסת מחיר

    העובדים ישתמשו באמצעי בטיחות אישיים ובכלים המאפשרים להם להגיע לחלונות גבוהים. הם נעזרים בטלסקופ היכול להגיע עד לגובה של 20 מטר. בקצהו מחובר המגב שעושה את העבודה. במידת הצורך וכאשר אין גישה מהקרקע הם יקבלו סולמות, מנופים, פיגומים ומתקני הרמה אחרים. כן, הם ישתמשו ברתמות מיוחדות הקושרות אותם כדי למנוע נפילה בעת איבוד שיווי משקל. כך, גם ידיהם יישארו פנויות לעבודה מהירה ויעילה.

    שירות מקצועי

    חברת "דלתא קלין – ניקוי חלונות וספות" הינה בעלת מוניטין בתחומה ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. מנהליה בקיאים בנושא ובעלי ניסיון עשיר המגיע ממתן שירות מעולה ללקוחות מגוונים לאורך השנים. הם ישתמשו בתשתית הטובה שלהם ובידע האישי לביצוע כל סוגי עבודות הניקיון המוצעות להם. כך ללקוח קבוע או חדש.

    אנא מלאו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר בהקדם!

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support