צרו קשר!

אנא מלאו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר בהקדם!

    ניקוי חלונות בגובה

    חברת ניקוי חלונות בגובה

    ניקוי חלונות בגובה, חייב להיעשות בעזרת אמצעים מיוחדים. הכוונה היא למכשירים ו/או מתקני הרמה. את העבודה מבצעים עובדים מיומנים בעזרת מגבים וחומרי ניקוי איכותיים. השירות כולל גם ניקוי משקופים מסילות ועוד. חברת "דלתא קלין – ניקוי חלונות וספות" עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע מקיף.

    ניקוי חלונות בגובה – מקצועי ויעיל

    ניקוי חלונות בגובה, מתבצע אחת לתקופה על פי צרכי המקום. כאשר הסביבה מזוהמת ויש אבק ולכלוך רב באוויר, אזי התדירות חייבת להיות גדולה יותר. ניתן להזמין גם באופן מזדמן. בכל אופן, החברה נערכת למשימה היטב. במידת הצורך היא תביא פיגומים, סולמות, מתקני הרמה או כל ציוד אחר נדרש, זאת לניקיון חלונות גבוהים במיוחד. חלונות מסך, למשל של בניינים גבוהים, ניתנים לניקוי גם באמצעות סנפלינג. לחילופין, ניתן לנקות חלונות בגובה של עד 20 מטר באמצעות טלסקופים. התהליך מתחיל עם ניקוי המשקופים והמסילות כהקדמה, לאחר מכן, ממשיך עם התזת או מריחת מים על הזגוגיות ושפשופם העדין באמצעות מטליות או ספוגים שאינם מסוגלים לגרום להן נזק או שריטות. הניגוב נעשה באמצעות מגב מיוחד המחובר לטלסקופ באבחה אחת. הוא מותיר שמשה יבשה, נקיה ומבריקה. את שאריות המים בקצוות, אם נותרות כאלו, מנגבים באמצעות מטלית מיקרופייבר שאינה משאירה סימנים.

    הנהלת החברה שומרת על בטיחות עובדיה. כל המתקנים בהם משתמשים הם תקניים ומופעלים על פי תקני הנחיות בטיחות קיימות. העובדים נעזרים בציוד מגן דוגמת רתמות הקושרות אותם ומונעות מהם נפילה בעת איבוד שיווי משקל. הן, אף מותירות את הידיים פנויות לעבודה יעילה וזריזה. הניקוי יארך ככל הנדרש ועל פי כמות העבודה הנדרשת. לאחר מכן, יהיה ניתן לראות את הנוף בבהירות רבה.

    ניקוי חלונות בסנפלינג

    חברת "דלתא קלין – ניקוי חלונות וספות" הינה בעלת שם ההולך לפניה ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. השירות המקיף כולל ייעוץ, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועבודה מקצועית מאוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות מוצלח ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לכל לקוח.

    חברת ניקוי חלונות בגובה - נקי ומבריק

    ניקוי חלונות בגובה מחיר

    ניקוי חלונות בגובה מחיר נקבע על פי סוג הניקוי הנדרש, כמות החלונות שיש לנקות ופרמטרים נוספים. מבצעים אותו עובדים מקצועיים הנעזרים בכלים ובחומרים מתאימים. הניקוי כולל גם משקופים, מסילות וכדומה. במידת הצורך, ייעשה שימוש במנופים ומתקני הרמה אחרים. "דלתא קלין – ניקוי חלונות וספות" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    ניקוי חלונות בגובה מחיר – נקבע בהתאם הצעה

    ניקוי חלונות בגובה מחיר כולל בין היתר, את כל העלויות בגין השירות. תדירות העבודה נקבעת על פי כמות האבק והלכלוך באוויר. ניתן לבצע ניקיון תקופתי או מזדמן. החברה משתמשת בטלסקופים היכולים להגיע עד לגובה של 20 מטר. על המפרק האחרון מותקן מגב אשר יכול להגיע לכל הקצוות של החלון. ניתן להשתמש גם בסולם גבוה, בפיגום מותקן ועוד. כאשר כל האמצעים הללו אינם מתאימים, אזי תזמין החברה מנוף או תבצע את העבודה באמצעות סנפלינג. תהליך הניקוי מתחיל עם ניקוי המשקופים והמסילות באמצעות מברשות ומטליות. לאחר מכן, מתיזים על השמשות את חומרי הניקוי המתאימים ומשפשפים אותם עם ספוג או מטליות רכות שאינן מסוגלות לשרוט אותם או להזיק להם. בסיום מבצעים את עבודת הפיניש עד לקבלת זגוגית נקיה. במידה ונשארים שאריות מים בקצוות ניתן לנקותם עם מטלית מיקרופייבר שאינה משאירה סימנים.

    ניקיון בגובה

    עבודה בגבהים מחייבת אמצעי בטיחות מתאימים והחברה מקפידה על כך. השימוש יהיה אך ורק עם מתקנים תקניים המאושרים על ידי משרד העבודה והרווחה. העובדים יצוידו בציוד אישי למניעת תאונות כולל רתמות מיוחדות הקושרות אותם. זאת כדי למנוע נפילה בעת איבוד שיווי משקל וכדי שיוכלו לתפקד היטב עם שתי ידיים פנויות. ניקוי קירות מסך ניתן לבצע, למשל, עם סנפלינג מאובטח.

    שירות ניקוי חלונות גבוהים

    חברת "דלתא קלין – ניקוי חלונות וספות" הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיה כוללים, ייעוץ, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים וביצוע מעולה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים ממתן שירות מוצלח ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד יכולותיהם לכל לקוח נזקק.

    ניקוי חלונות בגובה מחיר מדהים ששווה לכל כיס

    אנא מלאו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר בהקדם!

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support