צרו קשר!

אנא מלאו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר בהקדם!

    ניקוי חלונות בקיסריה

    שירותי ניקוי חלונות בקיסריה

    ניקוי חלונות בקיסריה נדרש עבור לקוחות פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ועוד. בישוב הנ"ל ניתן למצוא בתים פרטיים רבים עם חלונות מיוחדים וגבוהים. באזור התעשייה – מתחמים של מבנים מסחריים מגוונים וכדומה. השירות ניתן על פי הזמנות מיוחדות או על פי מועדים תקופתיים. חברת "דלתא קלין – ניקוי חלונות וספות" פועלת בתחום וניתן לקבל אצלה  מידע מקיף.

    ניקוי חלונות בקיסריה – במקצועיות ויעילות

    ניקוי חלונות בקיסריה נעשה בהתאם ללוח הזמנים הנקבע עם הלקוח. החברה תעמוד בו במדויק ותשלח את הצוות לביצוע המשימות השונות. העובדים נעזרים בציוד מתקדם כולל טלסקופים לניקוי חלונות בגובה של עד 20 מטרים. חלונות גבוהים יותר יטופלו באמצעות מנופים, פיגומים, מתקני הרמה ועוד. אלו מייקרים את התעריפים אבל לא ניתן להסתדר בלעדיהם. הניקוי כולל גם משקופים ומסילות. התקופתי כולל גם תריסים ורשתות. תהליך הניקוי הסדרתי מתחיל בשאיבת אבק, עלים ולכלוך אחר מהמסילות. לאחר מכן, ניקויים וניקוי המשקופים במטליות. בשלב הבא מתיזים מים על החלונות או מרטיבים אותם. במים מהולים חומרים דטרגנטים מיוחדים. משפשפים קלות להורדת כתמים עקשניים באמצעות ספוג ומטליות רכות. הניקוי נעשה באמצעות מגב במשיכה אחת. הוא מותיר את הזגוגית נקייה, יבשה ומבריקה. במידה וקיימים סימני מים בקצוות, מנגבים אותם באמצעות מטלית מיקרופייבר שאינה משאירה סימנים. ניקוי תריסים נעשה עם תשומת לב לכל שלב, ושל הרשתות יתבצע לאחר הורדתם בחצר או באמבטיה בעזרת מים זורמים.

    ניקוי בגובה בקיסריה

    ניקוי חלונות בגובה חייב להיעשות בבטיחות מושלמת. ייעשה שימוש מתקני הרמה תקניים ומאושרים על ידי משרד העבודה והרווחה. העובדים יצוידו בציוד בטיחות אישי כולל רתמות הקושרות אותם למתקן. הם ימנעו נפילה בעת החלקה או איבוד שיווי משקל ואף יותירו את ידיהם חופשיות לביצוע המטלות השונות.

    שירות אמין של ניקוי חלונות בקיסריה

    מומלץ לקבל שירות מחברת "דלתא קלין – ניקוי חלונות וספות" בעלת השם ההולם לפניה. ברשותה תשתית מקצועית הכוללת כלי רכב, אביזרי וחומרי ניקוי וצוות עובדים מיומן. ברשותם גם פוליסות ביטוח כולל לצד ג'. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים.

    אנא מלאו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר בהקדם!

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support