צרו קשר!

אנא מלאו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר בהקדם!

    ניקוי מעקה זכוכית

    כיום בארץ ישראל נבנות מידי שנה אלפי דירות חדשות וכמעט לכולן מכנה משותף שהוא למעשה מעקה זכוכית.

    ניקוי מעקה זכוכית זהו דבר נצרך שכן כולם אוהבים שהבית נקי ומסודר ובמיוחד מעקה הזכוכית ששם אנו מבלים לאחר יום ארוך וקשה.

    חלק מהיתרונות

    • הראשון שבהם הוא הנראות לצפות מעבד לחלון נקי ונוצץ נותן לנו תחושה טובה של רוגע ושלווה.יתרון שני שמירה על הגיינה
    • ניקוי מעקה זכוכית הכרחי לשמירה על הגיינת הבית שכן מישם מגיע האוויר אל ביתנו שאותו אנו נושמים

    אך כמובן שיש גם חסרונות והראשון שבהם זה הקושי להגיע למצב שניקוי המעקה אותו אנחנו מבצעים ילך כשורה שכן מאוד קשה להגיע לצד השני של הזכוכית, דבר נוסף מאוד מסוכן לנסות להגיע עם ציוד לא מתאים או עם כף היד לצד השני של הזכוכית. לצערנו אנו שומעים לפעמים על תאונות שקורות מנסיון לנקות את חלונות ביתנו ובמיוחד את מעקה הזכוכית לבד.

    ניקוי מעקה זכוכית מתבצע עם חומרים יעודים שמתאימים לזכוכית ולא פוגעים בחומרים אחרים. דבר נוסף הניקוי מתבצע עם ציוד תקני ומתאים שמיועד לניקוי חלונות.

    לצורך הניקוי נשתמש בדלי שמכיל לפחות 15 ליטר מים ונשתמש במגב שמיועד לכך. חשוב שהמגב יהיה בגודל המתאים לא גדול מידי שאז יהיה קשה לנקות וגם לא קטן מידי מאותה הסיבה.

    דבר נוסף נשתמש במוט טלסקופי שאיתו נגיע לצד השני של הזכוכית חשוב שהמוט לא יהיה כבד מידי שכן הניקוי יהיה קשה יותר ולפעמים גם לא יהיה ניתן לנקות כלל.

    דבר אחרון אלה הסמרטוטים שאיתם ננגב בסוף הניקוי שאריות מים  ממסגרת החלון או סימני נזילה שנוזל לפעמים.

    על החברה

    אנו בחברת דלתא קלין מתמחים בניקוי מעקה זכוכית, השירות והניסיון הם אלה שישאירו את המעקה זכוכית נוצץ ומבריק. אנו משתמשים בחומרים הטובים ביותר והבטוחים ביותר, דבר נוסף משתמשים בציוד תקני ומתאים במיוחד למעקה זכוכית גם אם מדובר על מעקה עם הגבהה. התקשרו אלינו ואנו נשמח לתת לכם שירות

     

    אנא מלאו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר בהקדם!

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support