צרו קשר!

אנא מלאו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר בהקדם!

    ניקוי חלונות בחומץ

    ניקוי חלונות בגובה לא חייב בהכרח להיות דבר מאיים, מכביד ומלחיץ. עם תחילת תקופת האביב כולנו אציץ רצים לקנות חומרי ניקוי לשטיפת הבית וניקיונו לקראת הפסח הקרב ובא. עם הכלים הנכונים, המטליות וחומרי הניקוי המתאימים וכמובן כמה טיפים שיובאו כאן תוכלו לעשות את זה בצורה קלה ומהירה יחסית ברמה שתהיה שווה את המאמץ.

    הכלים והחומרים המתאימים למלאכה

    כדי לנקות את החלונות שלכם בצורה יעילה ואיכותית, תזדקקו למספר כלים. דלי מספיק גדול לתמיסת חומר הניקוי, ספוג, מברשת ניקוי בעלת זיפים רכים, חומץ, מטלית פוליאסטר גדולה, מגב עם מוט הארכה (לצורך הגעה למקומות גבוהים), וכפפות גומי.

    איך להכין חומר ניקוי חלונות עשה זאת בעצמך

    אפשר אמנם להזמין מהסופרים חומרי ניקוי תעשייתיים המיועדים לניקוי זגוגיות חלונות, ואפשר להכין תרכובת ביתית באמצעות מספר חומרים המצויים כבר אצלנו במטבח. יש מי שמכין תמיסת ניקוי ביתית עם מים, סבון ואבקת מדיח כלים ויש מי שמכין תמיסת ניקוי חלונות טבעית באמצעות תערובת שווה של חומץ ומים חמים. החומץ, למרות ריחו החריף והחזק, משמש בתור חומר ניקוי רב תכליתי ועוצמתי במיוחד. הוספה של קמצוץ סבון נוזלי לתמיסת החומץ תעזור להסיר שאריות לכלוך שהצטברו על החלונות מחומרי ניקוי מסחריים שהשאירו עקבות בעבר.

    כיצד לנקות את החלונות כמו מקצועניים

    כדאי מאוד לבחור בשעה בה השמש אינה זורחת ישירות על החלון היכן שאתם מנקים, בכדי שתוכלו לעבוד בסביבה נעימה ונוחה. עוד סיבה לכך היא שהחום מהשמש עלול לגרום להתייבשות מהירה של נוזל הניקוי, מה שיגרום לפסים או כתמי מים שנשארים אחרי הניקוי.

    התחילו לצחצח בנחישות וברגישות את החלקים השונים של החלונות והמסגרות עם מברשת נגדית בעלת זיפים רכים. אל תשכחו לעבור גם על הצירים, האדנים והפסים של החלון. כאשר אתם משתמשים במגב רטוב בתוך הבית, דאגו להניח מגבת לאורך אדן החלון כדי שלא תטפטפו על הרצפה שמתחת לחלון ולעשות לכם סתם עוד עבודה כפולה של ייבוש הרצפה.

    שטיפת עשה זאת בעצמך – לא נורא כמו שזה נשמע

    שטיפה של חלונות ותריסים באמצעות חומץ יכולה להוכיח את עצמה בתור הפתרון היעיל והאיכותי ביותר. לפני שהקיץ מגיע, דאגו לאוורר ולצחצח את הבית ולהביא אותו לרמת ניקיון שמוצאת חן בעיניכם. אם אתם רוצים לשמוע עוד טיפים יעילים לניקוי הבית ובמיוחד החלונות והתריסים של הבית או המשרד, כדאי לכם לפנות ולהתייעץ עם חברת ניקוי חלונות מרפסת שמש מחיר מעולה.

    אנא מלאו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר בהקדם!

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support