צרו קשר!

אנא מלאו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר בהקדם!

    איך לנקות חלונות בעצמך?

    אנחנו אוהבים את הבית שלנו נקי, מצוחצח ומסודר. אבל לעתים קרובות יוצא שאנחנו מוכרחים להפשיל שרוולים ולעשות דברים בכוחות עצמנו. במיוחד אחרי ימי אובך ואבק באוויר, וגם כמובן לפני חג הפסח, אנחנו דואגים לרכוש חומרי ניקוי וציוד ניקיון על מנת לשפשף, לקרצף ולנקות כל דבר בחלל הבית. חלונות, בדרך כלל, זה משהו שמשאירים בסוף או שלא מתייחסים לזה אם בכלל. מסתבר שגם חלונות יכולים להתלכלך לא פחות ממה שרהיטים ופריטים אחרים ברחבי הבית יכולים להתלכלך. אם אתם רוצים בית טיפ טופ, חשוב שלא תדלגו על ניקיון החלונות, מסגרת החלונות, אדן החלון, התריסים והמסילות.

    חשיבות של שמירה על ניקיון החלונות ומרכיביהם

    חלונות הם אחד הדברים החשובים שיש בכל בית. אנחנו פותחים את הווילונות ונהנים מאור השמש הטובה, הנוף המרהיב וכמובן הבריזה הנעימה ששוטפת לנו את הפנים. אך בכל פתיחה של חלון נכנס גם לכלוך, אבק וגם לפעמים חרקים. גם כאשר לא פותחים את החלון, אובך ואבק באוויר יכולים להצטבר ולהדבק על גבי זגוגיות החלונות והמסילות שמתחתם. חשוב מאוד לשמור על הניקיון של המקומות האלה ולמנוע הצטברות של שכבות אבק, לכלוך וזוהמה שעלולים להזיק לבריאותכם ובריאות בני המשפחה שלכם.

    ניקוי חלונות עשה זאת בעצמך

    אז אם אתם מעוניינים לדעת איך לנקות חלונות בעצמך, חשוב לדאוג לכל הכלים והחומרים הנחוצים למלאכה. ראשית, פנו לכם כבר מבעוד מועד זמן ייעודי לכך. זה עשוי לקחת זמן אם אתם עובדים על יותר מחלון אחד, וכמובן כל ההתעסקות עם פינוי רהיטים הסמוכים לחלונות ודאגה לא ללכלך את כל הבית עם טפטוף של מים.

    לאחר מכן, כאשר קבעתם ביומן זמן ייעודי לניקיון החלונות, וודאו כי אתם מצוידים במיטב הכלים והחומרים הנחוצים לניקיון יעיל ואפקטיבי – כפפות להגנה על עור הידיים שלכם, חומר ניקוי מתאים לניקוי זגוגיות, מטלית עם סיבים עדינים ומתאימים לניקוי חלונות מרפסת, מגב ומוט כדי שתוכלו להגיע למקומות גבוהים בחלון, מטלית יבשה וייתכן שגם סולם.

    הקפדה על עבודה חכמה וזהירה

    זכרו שמדובר בחלונות ולא רצפה או כיור שיש חזק. החלונות שלכם עשויים להיות עדינים לשפשופים, ולכן מראש צריך להקפיד שיש לכם מטליות מתאימות לניקוי זגוגיות. גם חומר הניקוי צריך להיות מתאים לכך – לא כל סבון יכול להתאים לניקוי החלונות, ובטח שלא להשאיר אותם יבשים ונקיים לאחר מכן. חלק מהחומרים עשויים להשאיר כתמים ושאריות של ניקוי.

     

    אנא מלאו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר בהקדם!

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support